2007. december 25., kedd

Nagyon régi írka-firkák rendezetlen sora_No2

hgsodhfo
Feltörték szemeim a karikák.
Viszket - már szinte fáj.
Krónikus álmosságban szenvedek.

Táncolni kéne, tovább...
hogy vigyen a lendület.

[2000. jan.]


Kurva vagyok.
Árulom magam.
Nem kellek senkinek.

Csinálni akarok valamit.
Olyat, mint az.
De az nem az.

[2000. febr.]


És fölöttünk a végtelen égbolt -
kivirágzik a sivatag a vihar után.

[2000. febr.]


Játszom.
Velejéig romlott vagyok.
Érzelmeitekkel játszom.
Veszélyes.
Élvezem.
Nem tudok választani.
Nem is akarok.
Jól érzem magam köztetek.
Szeretem mindőtök.

[2000. febr.]


Kurva vagyok.
És szent.

Vigyél már haza!

[2000. febr.]


Leszarok.
Mindent leszarok.
Mert mindent akarok.
Mindent akarok.
S mindent egyvalakiben.

[2000. febr.]


Ez most más.
Ez most én vagyok.

[2000. febr.]


Mindenkinek megvan a
maga ördöge.
Nekem kettő is jutott.

[2000. febr.]
gkjhks

Nincsenek megjegyzések: