2007. december 25., kedd

Nagyon régi írka-firkák rendezetlen sora_No1

gizgfai
S amiről leginkább azt hisszük,
az nem az
s amiről a legkevésbé,
az az.

[2000. jan.]


Megkereslek, hogy megkeress.
[2000. jan.]


Tudom

Nagyon jónak kell lennem.
A legjobbnak.
Vagy nagyon őszintének. 
S akkor egyszersmind megszereztem
a jogot, hogy őrült lehessek.

[2000. jan.]


Egyszerűen csak

Az, hogy rajzolok, még
nem jelenti azt, hogy
tudok is rajzolni.
Egyszerűen csak rajzolnom
kell, és kész.

Az, hogy írok, még
nem jelenti azt, hogy
tudok is írni.
Egyszerűen csak írnom
kell, és kész.

Az, hogy játszom, még
nem jelenti azt, hogy
tudok is játszani.
Egyszerűen csak játszanom
kell, és kész.

Az, hogyszeretek, még
nem jelenti azt, hogy
tudok isszeretni.
Egyszerűen csak szeretnem
kell, és kész.

[2000. jan.]


Magyarázat, utószó

Nem. Nem azért, mert nekem nehezebb az életem, mint neked. Nem is azért, mert én érzékenyebb vagyok. És nem választott ki senki sem.
Csak azért, mert nekem írnom kell, és festenem kell,
neked pedig gyógyítani, tanítani,
tudni és tanulni,
számolni, eladni vagy venni -
s megmagyarázni, amit én érzékelek.

[2000. jan.]

 

Az idő elmúlt...

néha fájnak a csodák

minden elveszett - kivéve a ceruzám.


Magunkkal hozunk minden eddigi életet, s minden eddigi halált.



Párbeszéd

- Képzeljek, vagy nevessek? - így szólott a kérdés. 
- Képzeld azt, hogy nevetsz! - így szólott a felelet.

[2000. jan.]


Ma

Ma nem akartam azt, hogy
jöjj és szeress.
Ma nem akartam azt, hogy
tudd: most lehet.
Ma nem akartam, hogy
elhidd, hogy lásd.
Ma nem akartam mosolyod,
mosolyom árán.
Ma nem akartam azt,
amit már sokszor.
Ma nem akartam
vonzani a vonzót,
hallani a hallót, 
érteni az értőt,
hinni a hívőt...
Ma egyáltalán semmit
nem akartam.

[2000. jan.]





Nincsenek megjegyzések: