2011. szeptember 25., vasárnap

Trespass

2011.09.23.

balance, akrobatika, lógás, repülés
kitartás, egyensúly, láb között bújás, fordulás
homorítás, tenyérben állás
... 2 óra múlva már szédülök...
olyasmiket csinálok, amiket sosem gondoltam, hogy merek, hogy tudok
rosszullét - ez itt a határ a mai nap
mai nap, mert évekkel ezelőtt még bőven beljebb volt
tágulok

itt csengenek Malgorzata szavai arról, hogy pushing myself further, always...
átlépni mindig újabb és újabb határon

kiállítás, performance
bizonyos szempontból ez is egy újabb határátlépés
csak viccből mondtam Jackie-nek, hogy legközelebb én is fellépő leszek a fesztiválon
és íme, a legközelebb ilyen közelre került
Jackie már nincs itt
mi még igen
és furcsa, hogy ki kell menni a placcra, bármi történt is a színfalak mögött
kimegyünk
hála, hogy ketten

aztán még egy állomás mára
Japán, szín, csicsa, műanyag, elektronika, hangzavar, zűrzavar, kavalkád
festék, test, anyag... ecset vagyok
körülállnak, és én kenem magamra a kéket, meg a vöröset
s nyomokat hagyok
ezt is megtettem
már régi vágy volt, és egyben régi félelem is
és azt érzem, hogy helye volt, hogy itt épp ennek volt helye
hogy bármi más kevesebb lett volna

háromszor
mai nap háromszor
pedig nem versenyzem sem magammal, sem másokkal
ez egy ilyen péntek

trespass

...

forgive us our trespasses

Google, ki vagy a Mennyekben
és AdobeVallás


Nincsenek megjegyzések: