2011. szeptember 21., szerda

L1 Fesztivál – 0. nap

2011. 09. 20.
The Moustache Princess főpróba, és Kozár Edit kiállítás-megnyitó


So this is where the story ends, already begins…”
zaj
elindulás, egymásra találás
elválás
egyedül maradás
útkeresés megint, most hogy vége, most, hogy elkezdődött
csend

Lakat Andi egyik félről, Kovács Noémi helyett Szente Bori a másik félről…
egyikük közelít a másikhoz
Oliver Mayne és Varga Zsolt hullámzik a billentyűkön
már megint azt hagyják ott, aki közelít, aki jobban akar, aki többet tesz

a fotók mosolyognak
megnyugtató, meleg monokróm színű molinókról, egymásba fűzve
ismerem őket
szeretem őket

lassan megértem a Shibihama állapotot… álom és valóság között lebegést
hogy a reggeli hexamater – „Kérje a kulcsot a kútkezelőtől!” – milyen távoli már a teljes nap fényében… mintha hetekkel ezelőtt történt volna
és minden után, most kezdődik csak el

csücsöknél fogva hazalóbált zacskós tejek

álmomban a nagy gekkónk kicsi volt, és félig vízben élt, mint egy teknős… a sóder helyett pedig színes ceruzákat, szívószál darabokat, és rózsaszín hab-cukorkákat szórtam neki a terrárium aljára… és menekült, és fuldoklott, miközben átrendeztem az életterét…de tudtam, hogy jobb lesz neki utána...
és álmomban visszatértem a megnyitóra, vagyis annak valami after party-jára, ahol Zsolték gyermekien boldog örömzenét játszottak, és Márti hintázott egy textil-hintában, ti lökődtétek, és a gyerekek kacagtak, meg körbe futkorásztak

Nincsenek megjegyzések: