2013. november 29., péntek

Jelenlétünk - mások szemével


néhány visszajelzés, ami írásos formát is öltött:

"Így levélben is gratulálok mindenkinek még egyszer a hihetetlen gazdag, figyelemmel, játékos, szabadsággal és örömtánccal teli előadásokhoz, a jamhez és a beszélgetéshez!" 
E

"Kedves Mindenki!
Ami a Trafó-s kontakt ünnepet illeti, csak a köszönet hangján szólhatok Mindenkihez! Csodálatos előadásokat láttunk. A Tánceániások által előadottak nagyszerűk voltak, amit a közönség tartós tapsa is visszaigazolt. Nagyon jó gondolat és hatásos megvalósítás volt az élő zene!
Újszerűek és ötletesek voltak a vendégcsoportok (megj.: ebben az összefüggésben pl. ÉNO) által előadott darabok, nekem, és a környezetemben ülőknek egyaránt tetszettek.
Azt hiszem, az eddigi kontakt ünnepek legjobbika volt a vasárnapi.
Mindenkinek gratulálok, és köszönöm ezt a szép délutánt!
Szeretettel küldöm üdvözletemet"  
P. M

"nagyon profik voltak az etüdök
(mondjuk én elfogult voltam az ÉNO-s és tánceániás részletekkel, sztem nagyon sokat érett a jelenléte a csapatnak)" 
I

"nekem az ÉNO-s etűd volt az abszolút reveláció, ha lehet ilyet mondani, a tánceánia meg fantasztikusan DÚS volt, 15 fővel, elképesztő!!!!
nagyon jó volt ott lenni veletek:)" 
A


és néhány kép:
(nem tudom, ki a fotós)
  
  


 

Nincsenek megjegyzések: