2008. február 27., szerda

Fiatal felnőttek

[2008. febr. 26.]

Ki nem mondott szavak átka
Fiatal felnőttek csatája
Lássatok, hisz szemetek van!

...

Ezek csak szavak. De
lehet, hogy te voltál az igazi?
S én hagytam, hogy kisétálj azon
az ajtón, és bezárd magad mögött.

Vagy nincs olyan, hogy igazi?

...

S így leszünk fiatal nőkből
idővel 30 éves szinglivé -
Tele elvárásokkal, aggályokkal,
és a vággyal, hogy gyereket
ringasson karunk, miközben
folyton mást ölelt.

...

Kibaszott hosszú idő felépíteni,
s egy pillanat alatt szertefoszlik.
Egyetlen szó elég.
Egyetlen...

Feleséget a 30-as pasiknak! -
kiabáltam fennhangon
néhány éve még.
Hát így történik?
Ezért?

...

Szerintem legalább annyira
szar maradni ott, hol
egykor szerettétek egymást,
mint továbbállni, ha
feltámad a szél.

Legyen áldott mind, ki maradni
tud!

...

Mi lesz most velünk?
Ezt összetörtem már.
hgfhsfd
hsk

Nincsenek megjegyzések: