2009. március 12., csütörtök

Pár-beszéd

...

Nő: Látod, minden nő egy kicsit kurva, legyen akármilyen okos, gazdag, stb. - csak az érzés kell, hogy érezzük: ti, pasik, meg akartok dugni...

Férfi: Ebben kétségtelenül lehet valami.
Az okokig viszont talán érdemes lenne visszamenni. Mármint: miért van erre szüksége?

Nő: Mert a nő Hold... akkor fénylik, ha rásüt a Nap.
Ez ellen sokáig tiltakoztam, de rá kellett jöjjek: én is Nő vagyok, és imádom, ha süt rám a Nap.

Férfi: Van egy jó kérdésem, bár lehet, hogy már feltettem.
Ismered-e azt az ellentmondást, hogy van "egy" pasi (nálam ugye nő), aki mindenben tökre a zsánered, teljesen rendben van. Aztán van olyan, amelyik pokolian nem a zsánered, sőt, az ellentettje, mégis olyan, mintha mágnessel húznának, az a tipikus "most azonnal".
Szóval ismered, és ha igen, rájöttél-e, hogy ez mi a ráktól van?

Nő: Ismerem az érzést... de fogalmam sincs, hogy mitől van.
Az ellentétek vonzása?
Fizika-kémia-biológia?
Előző életekből emlék?

Férfi: Nagy szívatás az élet részéről.

Nő: Miért?

Férfi: Mert elég szar egy előadást úgy megtartani, hogy közben legszívesebben a második sorban ülő lánykára szimplán ráugranál... ezért.
És nyilván mindezt úgy, hogy erre még a leghalványabb esély sincs.

Nő: Talán ebből lehet erőt meríteni... nem tudom miért kapjuk, de szerintem jó, hogy van...
És imádom érezni a vágyat.
Még akkor is, ha olykor azon kapom magam, hogy ahelyett, hogy hallgatnám, amit az ügyfél mond, azt figyelem, hogyan mozog a szája, hogyan érinti nyelve hegyével a fogait, hogyan csillog fogsorán a nyál... és azon kapom magam, hogy gondolatban százszor megcsókoltam már, s most épp szeretkezünk...

...
hfg

Nincsenek megjegyzések: